به دنبال شكل‏گيرى فرقه كيهانى (حلقه) در كشور، سردمداران فرقه مزبور قصد اعزام تعداد چهارصد نفر (كه عمدتاً خانمها هستند) به كشور ارمنستان را دارند.

به گزارش مشرق، در اين راستا تعدادی از شاغلان دانشگاه‏هاى علوم پزشكى به‏ويژه دانشگاه علوم پزشكى تهران نيز مدرك خود را گرفته و يا در صدد گرفتن مدرك اين فرقه هستند.

 تاكنون برخى افراد وابسته به فرقه موصوف، با آماده كردن گذرنامه و تهيه پول، اعلام كرده‏اند، در ماه‏هاى آتى قصد عزيمت به كشور ارمنستان دارند.

 اعزام گروهى افراد به اصطلاح دانش‏آموخته به كشور ارمنستان از سوى اين فرقه مسبوق به سابقه است.

 اين در حالى است كه وقتى آموزش حلقه‏ها بعد از 8 ترم تمام مى‏شود براى اخذ مدرك دانشگاهى، افراد به كشور ارمنستان اعزام مى‏شوند. در اين رابطه نيز مدتى است كه افراد منتسب به فرقه مزبور در دسته و گروه‏هاى گوناگون به كشور فوق اعزام مى‏شوند.

 قبلاً آموزش بعد از حلقه‏ها در دانشگاه علوم پزشكى تهران صورت مى‏گرفت كه اخيراً دانشگاه در اين رابطه همكارى نمى‏كند، لذا بعد از پايان حلقه‏ها (8 ترم) با رايزنى كه با دانشگاه طب سوزنى كشور ارمنستان صورت گرفته، هر فرد با پرداخت دوازده ميليون ريال كه مبلغ پنج ميليون ريال به دانشگاه موصوف پرداخت مى‏شود و براى مدت يك هفته به صورت فشرده به تحصيل پرداخته و بعد از آن مدرك دانشگاهى به دانش‏آموختگان اعطا خواهد شد.
 افرادى كه قصد ندارند به هر دليلى به كشور ارمنستان اعزام شوند مبلغ پنج ميليون ريال به دانشگاه آن كشور پرداخت و مدرك براى وى ارسال مى‏شود.
 محمدعلى طاهرى سردمدار فرقه نوظهور حلقه در ايران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • snr ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۴
    0 0
    بهترنبودبیشترتوضیح می دادید؟
  • بنده خدا ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
    0 0
    افسوس وظیفه مقدس خبرگزاری را به افتضاح رسانده اید. . . افسوس
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    آیا این به اصطلاح شما فرقه، مخالفتی با اسلام یا جمهوری اسلامی دارد؟ آیا تاکنون از حد و حدود مشروع در ایران پا را فراتر گذاشته؟ چرا مردم را درست روشن نمیکنید؟ شبهه افکنی و ابهام و ترس از گروههای مختلف تا کی؟!
  • علی ابراهیمی ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    مدرک آقای ص. ر هم که در دفتر معاون ا.. است هم از دانشگاه فردوسی ایروان که وجود خارجی هم ندارد بهمراه چند نفر دیگر از همانجا صادر شده! شما هم میخواهید به ایشان مراجعه کنید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس